30 May 2012


Hi guys. Assalamualaikum :-) Thanks to Allah for give me a chance to stay alive. K dah lama sangat tak update haha biasalahkan pmr :-P mama pesan, "holiday adik must pergi tuisyen and bila malam buat ulangkaji". But itew tak buat apa yang mama suruh haha. Ada sikik curi-curi tweet. heh... Okay guys, me ada cerita banyak sangat. ini soal cinta lol. K mengaku k itew couple dengan dia but kami dah break lama. Actually, itew yang mintak break sebab itew takut sangat. Takut nak bercinta :'/ Iyalah dah banyak kali hati ni sakit sebab lelaki dan banyak kali cinta dipermainkan lelaki lol haha ayat tlb~ Walaupun kami dah break but we are still texting or calling. Kami taknak lah kan walaupun dah break tapi musuh-musuh then senyum dah takmau. Lol, cenni aa remaja bila dah break mulalah tak cakap then dah tak contact. Number dia hanya tinggal kenangan dalam phone aite? What a life. Pernah sekali itew cakap dekat dia yang dia dah berubah sekarang. Then dia tanya, "apa yang berubah?". Me said "I don't know". He said "Saya berubah pun sebab awak :(" Ya Allah saya mula rasa bersalah. Then tinggal phone kejap atas katil. Yknow what, mama amik mama baca text kami. Hahaha kantoi! then mama delete number dia but nasib baik itew ingat number dia k... Mama pesan, "Abah dah topup tu text dengan mama bukan orang lain". Tapi bunyinya sindir. K ma k sorry :-) 'InsyaAllah' tak buat. *troll smile* kenyataanlah kan, kita ni senang sangat terima cinta someone tapi nak lupakan. Perit sangat. Perit~~~~~~ So, anak-anak muda kalau nak bercinta takat cinta monyet tu takyahla sayang dia sangat-sangat. Takat mengisi keboringan tu bolehla kot. lol. Bukan apa cinta sejati ialah cinta alam perkahwinan. Kalau kita rasa sayang gila dekat dia, mohon doa kepada Allah "jika dia terbaik untuk kita, jodohkan lah dia untuk kita". Aminnn.... Amalkan doa ni amal. Heh :-D Aku pernah buat tapi tak jadi. Mungkin tak ada jodoh :'-) Guys, aku cuak :/ aku cuak nak pmr. aku ni dah la tak berapa nak *cough* pandai tapi malas. acanno la aku nak berjaya? Ish depa dah janji if aku dapat 5A dan keatas depa nak bagi iPad3. Aaaaah life, aku nak sangat benda tu eee nak nak. InsyaAllah dapat. Aminn... Dah banyak tips aku mintak dengan budak pandai termasuklah my sister Farah 8A :O dia cakap pmr senang?! Haha aku mampu tertawa. Tapi yang buku cetak soalan tahun-tahun lepas macam killer ja aku tengok. Tambah-tambah MATH lurh .____. SEJ? puui bab form2 aku lemah :/ but but, its okay. Start from next week....... FOCUSSSSS! yaa next week k next week lol. Okay all my lavv, itew kebas jari niew. Pastu nak sambung tweet pulop. K Selamat Tinggal dan Selamat Bercuti. Weh, isikan masa bercuti dengan *cough* STUDY *cough* :-D Assalamualaikum X