07 April 2012



Assalamualaikum guys :) iReally miss you... for ur information me dah deactive facebook. alhamdulillah keputusan yang terbaik me pernah buat. nthen, anything just call me or buzz me in twitter K? yknow, older post yang lama me delete bcz just nak start a new life. oh iyalah kan pmr :P to pmr victim, just be the best. me suggest focus on ur study bcz dah masuk bulan April so jangan nak ingat still early owkey? its too late nak cover dari form one. ohyaa for me today is the worst day :'/ how bad aah? hihihi its not too bad bcz me can still smile *bigsmile* ehem for you, me nak mintak maaf and thanks for everything okay? you make my world light up but now without you my world still light up :D dont worry me sure yang you boleh dapat better than me. you can choose kot yang lagi better. tapi yang better tu mungkin dari segi agama or what aite? bukan yang sekso -____- anywy, you kena tau me still love you macam me sayang prend yang lain ;) act, me adala en prend ni dia.... Astaghfirullah K taknak mention nama or bagi dia terasa. biar Allah saja balas jasa dia Sekian Assalamualaikum :} me love you all K bye

4 ur information i just want u guys listen to diz song:  http://youtu.be/3ANQl-Sbwpo